charlottevangeel.reismee.nl

Afrika!!!!

Dag allemaal,

Eerst en vooral bedankt voor jullie lieve berichtjes het doet me goed om hier iets te kunnen lezen van het thuisfront! Ook even melden dat ik blijkbaar geen foto's op mijn blog gezet krijg:( aan diegene die facebook hebben ik zal er daar een paar opzetten en de anderen moeten nadien maar eens langskomen voor een fotoreportage;) vandaag de 2de dag naar het schooltje geweest toch weer even van moeten bekomen. Onze varkens hebben deftigere hokken! Het schooltje (ongeveer 20 vierkante meter) ligt in een achterbuurt van Arusha en is echt niet te begrijpen hoe het kan dat in deze tijd mensen zo nog moeten (over)leven! komaan seg!!! En tochKrijg je van elke bewoner die je passeert een grote witte smile! De kindjes vinden je ook echt een God en klampen je vast alsof je van goud bent. Als ik al mijn spullen hier laat kan ik er ongeveer 5 meenemen.mag ik pa??:D maar ze iets bijleren zal moeilijk worden op 8 weken dus we zullen er maar gewoon voor zorgen dat ze een leuke tijd beleven. Alsook de oudere "kinderen" (tussen 20 en 35 jaar!) Proberen we zoveel mogelijk engels te leren, hoewel ze persé nederlands willen leren ondanks ze het nooit gaan kunnen gebruiken. We maken er gewoon het beste van en proberen zoveel mogelijk bij te dragen en zelf ook bij te leren! De haan begint te kraaien dus dat wil zeggen slaaptijd(is een beetje in de war denk ik) dus aan allen een goeie nacht en tot hoors!! Dikke kus,

Charlotte

Ps pa, in de bijsluiter van de malariapillen stond idd blaasjesvorming dus opgelost;)

Ps neef 1, morgennamiddag ga ik op zoek naar bananenbier!

Reacties

Reacties

Skrölan

Geen ziektes meenemen he ;)
En doe het goed daar, ik volg je blog elke keer als er een nieuw verhaal is!
XxX

Ma en Pa ;-)

Zo te zien luisteren ze allemaal wel naar "Miss Charlotte" ! Een les in nederigheid zal dit ganse ook wel wat worden denken we en iets wat je latere kijk op mensen en culturen ongetwijfeld zal beïnvloeden. Je kennende zal je de nodige indrukken bij die kinderen wel achterlaten ;-). Toch blij om te horen en te zien hoe je je plan trekt (maar daar twijfelden we eerlijk gezegd niet zo aan). Hou toch maar goed de hygiëne in 't oog ook.
Altijd in onze gedachten, je ma en pa. Het leven is aan de durvers !!

Ellen

Gelukkig kan ik zonder Facebook toch nog foto's zien! :)
Fijn om zo mee te kunnen volgen naar je avonturen ginder.
Ongetwijfeld dat jij er het beste van gaat maken, hoe lastig het soms ook kan zijn om zo'n situaties tegen te komen, succes nog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active