charlottevangeel.reismee.nl

Afrika!!!!

Lieve vriendjes en familie,

Hier alvast een kort berichtje vanuit Tanzania. Gisteren goed aangekomen, stikkapot maar er was in mijn guesthouse net een feest aan de gang dus ik werd verplicht om mee te dansen "the african way" direct ook een bord met 5 stukken kip, 3 grote bananen en iets wat op stoofvlees leek onder mijn neus! Alles dan maar opgegeten uit beleefdheid en me dan stilletjes terug getrokken naar mijn kamer. Vandaag ben ik met Sosthenes(buurman) de stad ingetrokken en wat ik daar allemaal zag kan ik hier niet onder woorden brengen maar vertel ik later wel:) morgen gaan we naar het project, ze komen me oppikken ROND half 10-10uur ( wss tegen de middag, ook "african style") en voor de rest zien we wel. Is het vandaag niet dan is het morgen is hier de nationale spreuk blijkbaar! Dus na een dag vol indrukken kruip ik onder de wol(koud hier snachts) en snel even alles opladen voor we WEER zonder electriciteit vallen! Ohja vanaf woensdag begin ik ook met lessen Swahili!;-)

Usiku mwema,

Charlotte xxx

Reacties

Reacties

Annick

Succes ginder, we volgen jouw verhaal met veel interesse !
Groetjes en geniet van de cultuur en land zonder stress x

Pa en ma ;-)

Gisteren bij het afscheid in Schiphol lag onze maag wel effe in de knoop toen we onze kleine meid naar de gate zagen gaan... maar vandaag al ons eerste Skype gesprek gehad ! Super ! Charlotje, ge gaat de tijd van je leven meemaken ginder.
Groetjes van het thuisfront.

Nancy

Geniet van je avontuur ginder en hopelijk valt alles goed mee. Dit is voor jou een grote gebeurtenis maar je gaat dat tot een goed einde brengen. Het is fijn om jou te kunnen volgen zo ver weg van huis. Ik zie er al naar uit om je volgende verslag te ontvangen. Heel veel groetjes van Nancy, Heikki en de kinderen x

Karin van Nonkel Jan

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen , je gaat er vast en zeker een mooie tijd beleven . Ik zou zeggen enjoy it , ben blij dat we uw reis zo toch een beetje kunnen volgen . Groetjes vanuit Meerhout Karin & Nonkel Jan xx

Maria en Leo

Charlotte geniet van jou avontuur ginder en hier in bel volgen we jou verhalen op de voet. Groetjes Maria en Leo Xxx

Neef 1

Al bananen bier gevonne?

Fie

Die durrefd nogal:p

Nonkel Ben

Hé Charlotte, Wat fijn om iets van je te horen in het verre Tanzania, we hopen dat je het daar naar je zin hebt, je zal zeker met een pak aan levenswijsheid terug komen maar zo ver zijn we nog niet !we volgen je op de voet
Met vriendelijke groeten
Nonkel Ben en Tante Jaja

tante Lydia

Amai Charlotte als ik die landkaart bezie besef ik pas tegoei hoe ver dat ge van huis zit . Toch plezant dat ik da nu ook mee kan volgen . Dank zij die saaie computerlessen :)

tantanneke en noenkeldanny

Amai schattebol
Ik hem zenuwkes in uw plek gehad
Kzen wel heel blij da ge ni in een verslete krakkemikke hutteke zit en toch ok wel e bitje fatsoenlek ete krijgt
want dao zattek toch wel e KLEIN bitje mee in ;) x

Taante Inneke

Help de kinderkes daar maar goe en geniet ook van je avontuur.
Ik zal af en toe je mamaatje eens bellen en geruststellende woordjes vertellen.
Dit wordt een onvergetelijk avontuur!
Tante Inneke x

Tante Nelly

Hoi Lotteke. Goed aangekomen zie ik. Ik hoop dat het een toffe ervaring zal worden voor jou. Lieve groetjes uit Geel.

ivo en chantal

Hoi Charlotte,
Geniet maar van jouw avontuur in Tanzania. Ik weet al van
wie je dat avontuurlijke in je bloed gekregen hebt!
We blijven je volgen en hopelijk krygen we vlug wat foto's
van je te zien.
Groetjes van ivo en chantal.

tantanneke

Wilde er veu mij ok e stuk of 5 meebrenge ;0
Kzal een extra valies opsture
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active